2008. október 10., péntek

Kezdet.....

Sziasztok!
Annyi blogot néztem már meg, hogy én is kedvet kaptam hozzá.
Ami nagyon izgat, az a gasztronómia, mert hogy ez a szakmám is. A Vendéglátás! - igen, így nagybetűvel. Legalábbis szeretném, ha újra így lehetne írni. De ezt majd megbeszéljük azzal, akinek van hozzá kedve. Remélem nem vagyok egyedül azon véleményemmel, hogy a vendéglátásban valami nagyon megváltozott. Nem előnyére....
Szeretek főzni, szeretek enni, alkotni a fazékban. Most itthon teszem mindezt.
Pesti voltam de már 11 éve vidéken élek. Nagyon vidéken...... domb tetején, erdő közepén. Romantikus ugye? Tényleg az! Csend, nyugalom, madárcsicsergés, jó levegő...nincs szomszéd. Komolyan idilli.
Nos, innen küldöm a gondolataimat, kétségeimet, receptjeimet.
Remélem lesz aki beszélget velem!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia drágám.Nem nagyon gyarapodik a konyhád bejegyzésben,tartalommal,pedig érdeklődve várom.Puszi Márti