2008. október 24., péntek

Sütit sütök???

Azért a sok kérdőjel, mert nem igazán az én világom a sütés.
Általában "csokítókat" alkotok. Ronda és finom. Szóval kiállításra nem viszem őket, de itthonra jók.
A könyvtárban találtam egy szakácskönyvet, rázott sütemények címmel. Nos ez beindítota a fantáziámat. A következőt találtam ki a könyv alapján:
3 csésze liszt
2 csésze cukor
fél csomag sütőpor
4 tojás
1 csésze olvasztott margarin
1 csésze darált dió
fél tábla keserű főzőcsoki apróra darabolva
fél üveg meggybefőtt
1 csésze befőttlé
pici só
Az egészet egy kb. 3 literes, zárható, műanyag dobozba teszem, összerázom (kb. 1-2 perc) majd egy kicsi átkeverés után beleöntöm a kivajazott, kilisztezett formába.(bármilyen lehet a forma)
180 fokos sütőben sütöm tűpróbáig.
Finom lett és nem is olyan nagyon ronda.
Ha tálalom, adhatok hozzá egy kis csokiöntetet és tejszínhabot is.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

wow, ez finomnak látszik. lehet ki is próbálom. Raffaellot akartam csinálni, de megeshet ejtem a dolgot és ezt készítem el :)

whitehill/Bucca